ЩО ТАКЕ КОРУПЦІЯ
Корупція – це використання публічним службовцем повноважень чи можливостей з метою одержання неправомірної вигоди, прийняття такої вигоди, прийняття обіцянки/пропозиції вигоди для себе чи інших осіб або обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди публічному службовцю, або на його вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей.
ПРО ЩО МОЖНА ПОВІДОМИТИ
• отримання посадовцем неправомірної вигоди (хабар, подарунок, переваги тощо);
• використання посадовцем державного майна або коштів в приватних інтересах;
• конфлікт інтересів;
• спільну роботи близьких осіб;
• порушення прав викривача;
• недотримання обмежень щодо сумісництва/суміщення з іншими видами діяльності;
• порушення правил етичної поведінки;
• неподання або подання недостовірної декларації;
• надання незаконних доручень.
Повідомлення має містити інформацію, тобто такі фактичні дані, що вказують на можливе вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції», які можуть бути перевірені.
ВИДИ КАНАЛІВ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ:
Викривач має право самостійно обрати, які канали для повідомлення використати – внутрішні, регулярні або зовнішні.
Внутрішні канали – способи повідомлення інформації викривачем керівнику або уповноваженому підрозділу (особі) органу, юридичної особи, у яких викривач працює, проходить службу чи навчання або на замовлення яких виконує роботу, та до органу вищого рівня.
Єдиний портал повідомлень викривачів - https://whistleblowers.nazk.gov.ua
Спеціальна телефонна лінія - +38 (044) 205-70-65 (з 8.00 до 17.00 у робочі дні)
Електронна пошта - anticor@nssu.gov.ua
Поштова адреса - 01601, м.Київ, вул. Еспланадна, 8/10
На особистому прийомі керівнику або антикорупційному уповноваженому
Назва територіального органу |
Електронна адреса |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Вінницькій області |
anticor@vn.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Волинській області |
anticor@volyn.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Дніпропетровській області |
anticor@dp.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Донецькій області |
anticor@dn.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Житомирській області |
anticor@zt.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Закарпатській області |
anticor@uz.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Запорізькій області |
anticor@zp.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Івано-Франківській області |
anticor@if.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Кіровоградській області |
anticor@kr.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у м. Києві та Київській області |
anticor@kyiv.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Луганській області |
anticor@lg.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Львівській області |
anticor@lviv.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Миколаївській області |
anticor@mk.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Одеській області |
anticor@od.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Полтавській області |
anticor@pl.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Рівненській області |
anticor@rv.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Сумській області |
anticor@sm.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Тернопільській області |
anticor@te.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Харківській області |
anticor@kh.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Херсонській області |
anticor@ks.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Хмельницькій області |
anticor@km.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Черкаській області |
anticor@ck.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Чернівецькій області |
anticor@cv.nssu.gov.ua |
Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Чернігівській області |
anticor@cn.nssu.gov.ua |
Регулярні канали – способи захищеного повідомлення інформації викривачем органам прокуратури, Національній поліції, НАБУ, ДБР, НАЗК.
Національне агентство з питань запобігання корупції
01103, м. Київ, бул. Миколи Міхновського, 28
Спеціальна телефонна лінія Контакт-центру +38 044 200 06 91
https://nazk.gov.ua/uk/povidomyty-pro-koruptsiyu/
Генеральна прокуратура України (Офіс Генерального прокурора)
01011, м. Київ, вул. Різницька, 13/15
«Телефон довіри» - +38 044 200 79 87
Електронна адреса: korrupcia.centr@gp.gov.ua
Національне антикорупційне бюро України
03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Спеціальна телефонна лінію НАБУ 0-800-213-200
Електронна адреса: info@nabu.gov.ua
Національна поліція України
01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
https://www.npu.gov.ua/gromadyanam/povidomiti-pro-korupciyu-v-policiyi
Зовнішні канали – шляхи повідомлення інформації викривачем через фізичних чи юридичних осіб, у тому числі через медіа, журналістів, громадські об’єднання, професійні спілки.
Важливо!
Кожен може подати повідомлення анонімно (без зазначення даних про себе) так і з зазначенням відомостей про себе.
У випадку зазначення особистих даних викривачу гарантується конфіденційність (нерозголошення інформації).
ПРОЦЕДУРА РОЗГЛЯДУ ПОВІДОМЛЕННЯ
Всі повідомлення вносяться до Єдиного порталу повідомлень викривачів.
Розгляд повідомлення здійснюється у строк до 10 робочих днів з дня внесення інформації до Єдиного порталу повідомлень викривачів. Якщо викладена у повідомленні інформація підтверджується, порушення має бути припинене, а винні особи притягаються до дисциплінарної відповідальності.
Якщо повідомлення стосується керівника організації антикорупційний уповноважений надсилає повідомлення у триденний строк органу, до повноважень якого належить розгляд або розслідування вказаних фактів.
Викривачу надається детальна інформація про результати розгляду, а також дисциплінарного провадження у триденний строк з дня завершення розгляду або провадження.