• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Національної соціальної сервісної служби України за 2022 рік

Національна соціальна сервісна служба України (далі – Нацсоцслужба), центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики і який реалізує державну політику у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей, здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей.

Нацсоцслужба діє відповідно до Конституції України, законів України та на підставі Положення про Національну соціальну сервісну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.08.2020 № 783 (зі змінами).

У питаннях реалізації прав громадян на звернення Нацсоцслужба керується Конституцією України та Законом України “Про звернення громадян”.

За 2022 рік у Нацсоцслужбі зареєстровано 20967 звернень громадян, що на 7347 або 35 % звернень більше ніж за період минулого року. Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:

  • 3065 – електронною поштою, що складає 14,6 % від загальної їх кількості;
  • 707 (3,37 %) – поштою;
  • 6319 (30,13 %) – через органи влади, інших органів (установ, організацій);
  • 10368 звернень (49,4 %) від Державної установи „Урядовий контрактний центр”;
  • 191 (0,9 %) – від громадян на особистому прийомі керівництвом Нацсоцслужби;
  • 317 (1,6 %) – від громадян через гарячу телефонну лінію Нацсоцслужби.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень до Нацсоцслужби надійшло від жителів таких регіонів:

  • Харківської області (4333, або 20,66%);
  • Херсонської області (2696, або 12,85% );
  • м. Києва (1987, або 9,47 %);
  • Донецької області (1654, або 7,88 %);
  • Київської області (1343, або 6,5 %).

Найменша кількість звернень громадян надійшла з таких регіонів:

  • Дніпропетровської області (1280, або 6,1%);
  • Луганської області (1240, або 5,9%);
  • Запорізької області (1062, або 5,06%);
  • Одеської області (574, або 2,73 %);
  • Львівської області (497, або 2,38 %);
  • Миколаївської області (451, або 2,15 %);
  • Полтавської області (402, або 1,91 %);
  • Чернігівської області (395, або 1,88 %);
  • Івано-Франківської області (361, або 1,72 %);
  • Закарпатської області (302, або 1,44 %);
  • Сумської області (302, або 1,44 %);
  • Черкаської області (287, або 1,37 %);
  • Хмельницької області (269, або 1,28 %);
  • Вінницької області (263, або 1,25 %);
  • Житомирської області (245, або 1,18 %);
  • Рівненської області (223, або 1,06 %);
  • Кіровоградської області (222, або 1,05 %);
  • Чернівецької області (207, або 0,98 %);
  • Волинської області (180, або 0,85 %);
  • Тернопільської області (171, або 0,81 %);
  • Автономної Республіки Крим (21, або 0,1 %).

Протягом звітного періоду до Нацсоцслужби надійшло 2448 повторних звернень громадян, що складає 15,4 % від загальної кількості звернень.

Окремо слід відзначити надходження 9534 звернень від внутрішньо переміщених осіб, які вимушено покинули свої домівки через бойові дії, що складає 45,5 % від загальної кількості звернень.

Громадяни порушували у зверненнях наступні питання:

  • соціальний захист внутрішньо переміщених осіб – 9534 (45,5 %);
  • призначення та виплати державної допомоги сім’ям з дітьми – 7290 (34,7 %);
  • субсидії та пільги на житлово-комунальні послуги – 2089 (10 %);
  • усиновлення та захист прав дітей – 573 (2,73 %);
  • надання соціальних послуг – 374 (1,8 %);
  • забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації – 275 (1,31 %);
  • санаторно-курортне лікування – 90 (0,43 %);
  • забезпечення житлом осіб з числа дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування (субвенція) – 53 (0,25 %);
  • запобігання, протидія домашньому насильству, торгівля людьми – 16 (0,08%);
  • Інші питання – 673 (3,2%).

Протягом звітного періоду Нацсоцслужбою проведено 376 особистий прийом громадян (21 – керівництвом Нацсоцслужби, решта – спеціалістами структурних підрозділів). Із них надано консультацій та усні роз’яснення, які не потребували додаткового вивчення 185 та залишено 191 письмових заяв, які потребували додаткового вивчення.

На всі звернення громадян які надходять до Нацсоцслужби надається вичерпна відповідь та роз’яснення в межах компетенції та функціональних обов’язків служби.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux