Запит на інформацію може подати:
Запит на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» може бути поданий:
Під час особистого прийому через уповноважену особу Управління організаційного забезпечення та розгляду звернень громадян Національної соціальної сервісної служби України за адресою: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601 в приміщенні громадської приймальні Мінсоцполітики (часи прийому: щодня від 10:00 до 17:00, у п’ятницю від 10:00 до 16:30 год. (обідня перерва з 13:00 до 14:00 год.), окрім вихідних та святкових днів.
У разі, коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит на інформацію, його оформляє працівник Управління організаційного забезпечення та розгляду звернень громадян Національної соціальної сервісної служби України із зазначенням у запиті свого прізвища, імені, по батькові, контактного телефону та надає копію запиту особі, яка його подала.
Запит на інформацію подається у довільній формі та має містити:
Для подання письмового запиту запитувач може використати форму запиту на отримання публічної інформації, розпорядником якої є Національна соціальна сервісна служба України , що міститься в рубриці «Запит на публічну інформацію»
Запит також може бути надісланий з використанням мережі Інтернет,
засобів електронного зв’язку (електронною поштою) на електронну адресу: info@nssu.gov.ua або шляхом заповнення електронної форми.
Для подання запиту на отримання публічної інформації у телефонному режимі слід звертатися на безкоштовну «гарячу» телефонну лінію Нацсоцслужби за номером телефону 0 800 505 213.
!! Під час повітряної тривоги приймальня та телефон «гарячої» телефонної лінії Нацсоцслужби не працюють.
Канали подання запитів на отримання публічної інформації:
Строки розгляду запиту та порядок оскарження рішень розпорядника інформації або його бездіяльності
Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на запит на публічну інформацію надається не пізніше ніж через п’ять робочих днів з дати його отримання. У разі, якщо запит на публічну інформацію стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обгрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону України "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
Згідно з пунктом 8¹ частини першої статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення у справах про правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218-221 цього кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати уповноважені особи секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або представники Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (стаття 212³ « Порушення права на інформацію» (крім порушень права на інформацію відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність»).