Порядок складання і подання до Нацсоцслужби звернень (заяв, скарг, пропозицій)
Розгляд звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.
Вимоги до письмового звернення:
Відповідно до статті 8 Закону України „Про звернення громадян” письмове звернення без зазначення місця проживання, а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним та розгляду не підлягає.
Як подати звернення до Нацсоцслужби:
Для подання звернень у телефонному режимі громадянам слід звертатись на урядову «гарячу лінію» за безкоштовним телефоном: 1545
Інформацію стосовно стану розгляду звернень громадян, що надійшли до Нацсоцслужби можна отримати за телефоном (044) 289 87 89
Особистий прийом громадян
Особистий прийом громадян спеціалістами самостійних структурних підрозділів Нацсоцслужби проводиться без попереднього запису щодня, крім вихідних і святкових днів за адресою: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ (громадська приймальня Міністерства соціальної політики України).