Заклади торгівлі, які здійснюють продаж споживчих товарів безпосередньо населенню для особистого споживання, що приєдналися до публічного договору зі змінами про реалізацію пілотного проекту, підписали додаткову угоду з Нацсоцслужбою про приєднання до публічного договору, та внесені до Реєстру учасників проекту, оприлюдненого на офіційному сайті Мінсоцполітики (далі – Реєстр).
ВАЖЛИВО! Заклад торгівлі забезпечує наявність платіжних терміналів у місцях розрахунку виключно за товари, визначені пунктом 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 744 (зі змінами).
2. З чого почати?
Заклад торгівлі приєднується до цього Договору шляхом укладення додаткової угоди (Формуляр).
Заповнена форма формуляра зберігається в форматі PDF та підписується шляхом накладання електронного підпису керівника закладу торгівлі aбo уповноваженої особи.
До додаткової угоди додаються фотокопії установчих документів такого закладу або код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, що надає доступ до копій установчих документів в електронній формі у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, фотокопії документів, які підтверджують право підпису представників закладу торгівлі.
Додаткова угода із накладеним електронним підписом разом зі сканованими копіями документів надсилаються Нацсоцслужбі разом із супровідним листом ( .docx , 20.01 Кб ) (на електронну адресу pm@nssu.gov.ua).
ВАЖЛИВО! У додатковій угоді Закладу торгівлі обов’язково зазначається адреса електронної пошти.
Після укладання додаткової угоди Нацсоцслужба включає Заклад торгівлі до Реєстру учасників пілотного проекту (далі – Реєстр), оприлюдненого на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики, та надсилає на офіційну електронну пошту, яка вказана в додатковій угоді Закладу торгівлі, Повідомлення про включення до Реєстру.
ВАЖЛИВО! В залежності від налаштувань електронної пошти повідомлення може потрапляти в каталог «СПАМ»
Для реєстрації в електронному кабінеті необхідно перейти на сторінку «Pakunok malyuka» за посиланням, що буде надіслано вам у Повідомленні на електронну пошту, та у полі «Адреса електронної пошти» ввести адресу електронної пошти, яку було зазначено у додатковій угоді.
На зазначену електронну адресу буде направлено листа з посиланням, по якому необхідно буде перейти для завершення реєстрації та підтвердження облікового запису.
ВАЖЛИВО! В електронному кабінеті обов’язково заповнюється інформація щодо адрес торгових точок (наземних та онлайн) та ідентифікуються термінали (заповнюються відповідні реквізити).
для наземних торгових точок – Terminal ID (можна отримати: з Договору еквайрингу, в персональному кабінеті банку при формуванні виписки по еквайрингу, з товарного чека),
для інтернет-магазинів – внутрішній Merchant ID (можна отримати в персональному кабінеті платіжного провайдера).
Введену інформацію необхідно обов’язково зберегти в електронному кабінеті.