• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Безбар’єрна комунікація: «дитина з особливими освітніми потребами»
опубліковано 07 грудня 2023 року о 10:55

У нашій серії публікацій про безбар’єрну комунікацію звертаємо вашу увагу на термін «дитина з особливими освітніми потребами». Нехай вас не лякає слово «особливими», оскільки його використання у випадку опису дитини, яка потребує додаткової підтримки в освітньому процесі – є коректним.  

Це можуть бути: 
  • діти з інвалідністю; 
  • діти з родин, що опинилися у складних життєвих обставинах; 
  • безпритульні діти; 
  • діти, які живуть із ВІЛ/СНІД; 
  • діти з дислексією (порушення, яке ускладнює читання); 
  • дисграфією (порушення, за якого складно писати); 
  • дискалькулією (порушення, що викликає проблеми з розрахунками, розв’язання математичних задач); 
  • діти-сироти; 
  • діти, позбавлені батьківського піклування та інші. 
Крім того, дитина, яка тимчасово відсутня в освітньому процесі через хворобу чи інші причини, також може потребувати додаткового часу для того, щоб наздогнати своїх однолітків і, отже, вважається дитиною з особливими освітніми потребами. 
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux