Алгоритм дій 

для закладів торгівлі, які виявили бажання співпрацювати з Нацсоцслужбою в рамках реалізації пілотного проекту «Монетизація одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» у 2020 – 2023 роках»

 

1. Хто може взяти участь у проекті?

Заклади торгівлі, які здійснюють продаж споживчих товарів безпосередньо населенню для особистого споживання, що приєдналися до публічного договору про реалізацію пілотного проекту, підписали додаткову угоду з Нацсоцслужбою про приєднання до публічного договору, та внесені до Реєстру учасників проекту, оприлюдненого на офіційному сайті Мінсоцполітики (далі – Реєстр).


ВАЖЛИВО! Заклад торгівлі забезпечує наявність платіжних терміналів у місцях розрахунку виключно за товари, визначені пунктом 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 744 (зі змінами).

2. З чого почати?

Заклад торгівлі приєднується до цього Договору шляхом укладення додаткової угоди (Формуляр), до якої додаються фотокопії установчих документів такого закладу або код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, що надає доступ до копій установчих документів в електронній формі у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, фотокопії документів, які підтверджують право підпису представників закладу торгівлі.

Форма додаткової угоди (Формуляра): 

Заповнена форма формуляра зберігається в форматі PDF.

Зазначені документи надсилаються Нацсоцслужбі (на електронну адресу pm@nssu.gov.ua) із накладеним електронним підписом керівника закладу торгівлі aбo уповноваженої особи.

Як накласти електронний підпис?


ВАЖЛИВО! У додатковій угоді Закладу торгівлі обов’язково зазначається адреса електронної пошти.


3. Включення до Реєстру учасників пілотного проекту 

Після укладання додаткової угоди Нацсоцслужба включає Заклад торгівлі до Реєстру учасників пілотного проекту (далі – Реєстр), оприлюдненого на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики, та надсилає на офіційну електронну пошту, яка вказана в додатковій угоді Закладу торгівлі, Повідомлення про включення до Реєстру.

 

ВАЖЛИВО! В залежності від налаштувань електронної пошти повідомлення може потрапляти в каталог «СПАМ»


4. Реєстрація Закладу торгівлі в електронному кабінеті 

Для реєстрації в електронному кабінеті необхідно перейти на сторінку «Pakunok malyuka» за посиланням, що буде надіслано вам у Повідомленні на електронну пошту, та у полі «Адреса електронної пошти» ввести адресу електронної пошти, яку було зазначено у додатковій угоді.

На зазначену електронну адресу буде направлено листа з посиланням, по якому необхідно буде перейти для завершення реєстрації та підтвердження облікового запису.


ВАЖЛИВО! В електронному кабінеті обов’язково заповнюється інформація щодо адрес торгових точок (наземних та онлайн) та ідентифікуються термінали (заповнюються відповідні реквізити).

для наземних торгових точок – Terminal ID (можна отримати: з Договору еквайрингу, в персональному кабінеті банку при формуванні виписки по еквайрингу, з товарного чека),

для інтернет-магазинів – внутрішній Merchant ID (можна отримати в персональному кабінеті платіжного провайдера).


Введену інформацію необхідно обов’язково зберегти в електронному кабінеті.


Контактна особа від Нацсоцслужби: 

Стрельченко Наталія Олексіївна, (044) 289-55-18

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux